Sen senast

by danjo

Jag sitter egentligen och skriver det här på onsdagkvällen, men lägger nog upp det på torsdag förmiddag. På tv:n just nu är det en hyllning till Paul Simon och de visade just när han stod på Yankee Stadium när de hyllade Joe DiMaggio efter hans bortgång. Mäktigt. Glad att jag gick och såg Simon & Garfunkel när de var i Stockholm! På tal om att gå och se grejer ska jag och Simon Shepherd från Leeds försöka gå och se San Francisco Giants spela på fredag kväll. Och antagligen ta en öl eller två.

Bay BridgeTidigare idag har jag varit ute och åkt färja mellan Oakland och SF på en konferensanordnad utflykt. Fin utsikt och ett intressant föredrag om färjetrafiken och Port of San Francisco. Innan det hann jag hålla mitt föredrag också. Det gick bra, även om det var lite stressigt att hinna med bussen upp till campus, för sessionerna har börjat klockan 8 på dagarna. Hade inte tidsomställningen hjälpt mig att vara trött på kvällarna vete f-n hur det skulle ha gått…

Kolla in flickr också. Har lagt dit några solnedgångar över San Francisco Bay…

